Užsakymo pateikimas
Norėdami užsisakyti prekes, turite įdėti norimas prekes į pirkinių krepšelį. Norėdami pateikti užsakymą, turite užpildyti reikiamus laukus ir pasirinkti tinkamą prekių pristatymo būdą. Tuomet ekrane bus parodyta bendra kaina, kurią galima apmokėti per banko nuorodą arba kitu mokėjimo būdu.
Sutartis įsigalioja nuo tada, kai apmokėta suma pasiekia Internetinės parduotuvės sąskaitą.
Jei užsakytos prekės negalima pristatyti dėl jos pasibaigimo arba dėl kitos priežasties, pirkėjas apie tai bus informuotas kuo greičiau, o sumokėti pinigai (įskaitant pristatymo išlaidas) bus grąžinti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo išsiuntimo.
Pristatymas
Prekės pristatomos Lietuvos teritorijoje.
Pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas, o atitinkama kainų informacija pateikiama šalia pristatymo būdo.
Lietuvoje siuntos paprastai pristatomos pirkėjo nurodytu adresu per 3–7 darbo dienas nuo pirkimo–pardavimo sutarties įsigaliojimo.
Išskirtiniais atvejais prekės gali būti pristatytos per 45 kalendorines dienas.
Grąžinimo teisė
Po užsakymo gavimo pirkėjas turi teisę atsisakyti internetinėje parduotuvėje sudarytos sutarties per 14 dienų (priklausomai nuo prekių, pirkėjas gali neturėti teisės atsisakyti sutarties; tokios prekės ir paslaugos turi būti nurodytos ir atitikti Lietuvos CK 6.228(10) reikalavimus).
Atsisakymo teisė netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.
Kad pasinaudotų 14 dienų grąžinimo teise, pirkėjas negali naudoti prekės kitaip, nei būtina jos pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti – taip, kaip tai leidžiama fizinėje parduotuvėje.
Jeigu prekė naudota kitaip nei būtina jos pobūdžiui, savybėms ar veikimui nustatyti, arba turi naudojimo ar dėvėjimo požymių, Internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą sumą pagal prekės vertės sumažėjimą.
Prekę grąžinti galima pateikus atsisakymo nuo pirkimo pareiškimą ir atsiuntus jį el. paštu info@baltieva.lt ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.
Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinimo priežastis yra neatitikimas užsakymui (pvz., neteisinga arba brokuota prekė).
Pirkėjas privalo grąžinti prekę per 14 dienų nuo pareiškimo pateikimo arba pateikti įrodymą, kad per tą laiką prekę perdavė vežėjui.
Internetinė parduotuvė, gavusi grąžintą prekę, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo atsisakymo pareiškimo gavimo, grąžina pirkėjui visas gautas sumas.
Internetinė parduotuvė gali sulaikyti pinigų grąžinimą, kol bus gauta grąžinama prekė arba kol pirkėjas pateiks įrodymą, kad prekė išsiųsta – atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
Jei pirkėjas aiškiai pasirinko kitą nei pigiausią įprastą pristatymo būdą, Internetinė parduotuvė neprivalo grąžinti su tuo skirtumu susijusių išlaidų.
Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sandorio ir pareikalauti grąžinti prekę, jei jos kaina Internetinėje parduotuvėje dėl klaidos buvo nurodyta žymiai mažesnė nei rinkos kaina.
Teisė pateikti pretenziją
Internetinė parduotuvė atsako už prekių neatitikimą sutarčiai ar defektus, kurie egzistavo jau perdavimo metu ir pasireiškia per dvejus metus nuo prekių perdavimo pirkėjui. Per pirmuosius šešis mėnesius nuo prekės perdavimo preziumuojama, kad defektas jau egzistavo tuo metu. Šią prielaidą privalo paneigti Internetinė parduotuvė.
Pirkėjas turi teisę, pastebėjęs defektą, ne vėliau kaip per du mėnesius kreiptis į Internetinę parduotuvę, siųsdamas pretenziją el. paštu info@baltieva.lt.
Internetinė parduotuvė neatsako už defektus, atsiradusius po prekės perdavimo pirkėjui. Jei įsigyta prekė turi defektų, už kuriuos atsako Internetinė parduotuvė, ji pataiso ar pakeičia prekę. Jei tai neįmanoma, pirkėjui bus grąžintos visos su pirkimu susijusios sumos.
Internetinė parduotuvė atsako į vartotojo skundą raštu arba el. būdu per 15 dienų nuo pretenzijos gavimo.